Handelsbetingelser

FORBEHOLD OG PRISER
Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden varsel. Alle priser på disse sider er opgivet ekskl. moms, da foreningen er momsfritaget. Vi tager forbehold for trykfejl.

ABONNEMENTSVILKÅR
Det er en forudsætning for medlemskabet af Jyllinge Sejlklub, at du tilmelder dig betaling via Dankort eller andet betalingskort, som er godkendt af Jyllinge Sejlklub og Nets.

I forbindelse med din første betaling godkender du, at Jyllinge Sejlklub fremover må trække pengene på din konto via dit betalingskort, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud af Jyllinge Sejlklub.

Beløbet du skal betale for medlemskabet af Jyllinge Sejlklub trækkes automatisk via dit betalingskort. Du vil dog senest 7 dage inden hver betaling modtage en e-mail eller sms, som fortæller dig hvor meget, du skal betale. Du vil da have mulighed for at stoppe betalingen, hvis du ikke ønsker at forlænge dit medlemskab.

Jyllinge Sejlklub benytter Dibs, som er godkendt af Nets til betalingsløsning.

Ved automatisk trækning på betalingskort gemmes dine kortinformationer ikke hos Jyllinge Sejlklub, men hos Dibs.
Kvittering for betaling sendes pr mail. Ved indmelding i Jyllinge Sejlklub acceptere du vores vilkår for medlemskab som du igen kan stoppe ved at kontakte klubben.
Inden betalingskortets udløbsdato eller hvis det af anden vej ikke længere kan anvendes til betaling fremsender Jyllinge Sejlklub påmindelse på e-mail, og du kan herefter foretage registrering af nyt betalingskort, ved at logge ind via klubbens hjemmeside (link i e-mail), og vælge "Betalingskort" under din profil.

Ved spærring af dit betalingskort er du selv ansvarlig for at foretage en ny tilmelding med et nyt betalingskort. Dette gøres ligeledes på Jyllinge Sejlklub, og som beskrevet ovenfor.

KVITTERING
Kvittering for automatiske korttræk og andre elektroniske betalinger til Jyllinge Sejlklub, sende via e-mail til den registrerede via e-mailadresse.

OPHØR / OPSIGELSE af medlemskab
Ønsker du ikke længere medlemskab af Jyllinge Sejlklub, kan du oppe i højre hjørne under din bruger, vælge "Udmeldelse". Der kan du anmode om udmeldelse. Der vil ifm. med udmeldelse ikke blive refunderet betalt kontingent. Du vil efter udmeldelse, ikke længere modtage opkrævninger fra klubben.

FORTRYDELSESRET
Der er ikke fortrydelsesret. Og der refunderes ikke penge efter tilmelding. Dog kan der i tilfælde af længerevarende sygdom gøres undtagelser i form af godskrevet kontingent til næste sæson.

REKLAMATIONSRET
Da der ikke er tale om fysiske produkter med ydelser, er du ikke omfattet af en reklamationsret. Du kan dog klage til bestyrelsen, hvis der er omstændigheder, du er uenig i. Alle klager vil blive behandlet i bestyrelsen, hvorefter du vil få en tilbagemelding.