Toilet på 1. sal i klubhuset

14. september 2024 11:24 , af Formand Kristian E. Bergen

På mandag starter arbejdet med etablering af et toilet på 1. sal i klubhuset.

Et stort ønske fra både vores undervisere og fra lejere, har været lettere adgang til toilet og på mandag den 16. september 2024 skydes arbejdet igang. I vinfanget etableres en ny dør, der giver adgang til klublokalet, den eksisterende dør bliver toiletdør og området under hemsen omdannet til selve toiletrum. Eksisterende dør til køkkenet blændes og ny dør, mellem klublokale og køkken, etableres for enden af bardisken. Se illustration..

Arbejdet financieres af midler fra Roskilde Kommune og entreprenør på opgaven er tømrer T. Gudiksen, som tidligere har leveret et fint stykke arbejde med udskiftning af klubhusets udvendige træbeklædning.

Planen er, at arbejdet afsluttes i starten af oktober, så vi kan gå vintersæsonen i møde, med forventning om ikke altid at skulle ud i regn og slud for at lade vandet.