Cirkulær økonomi i Jyllinge Sejlklub

29. september 2024 19:44 , af Formand Kristian E. Bergen

Køb, salg og bytte på Jyllinge Sejlklub helt egen brugtbørs

På opfordring fra flere medlemmer, har vi oprettet et forum for køb, salg og bytte af alt, hvad du kunne forestille dig andre medlemmer af Jylling Sejlklub kunne have brug for. Selv om vi er mange forskellige grene af vandsport, deler vi meget udstyr og tøj og det behøver måske ikke være nyt hver gang.

Find køb, salg og bytte i appen

Opslag på køb, salg og bytte forummet finder du i din opslagstavle i Memberlink appen sammen med de øvrige opslagstavler. I appen kan opslagstavlerne findes under det lille ikon med taleboblerne. På intranettet, på medlem.jyllingesejlklub.dk, kan køb, salg og bytte findes under menupunktet "Klubben". Opslag på køb, salg og bytte når fra starten ud til alle medlemmer, men hver især har mulighed for at vælge det fra ved at benytte "afmeld" inde på siden.

Kanalen for salg af klubudstyr.

Fremover vil denne kanal blive benyttes, hvis klubben vælger at skille sag af med noget af vores fælles udstyr. For eksempel har kajakafdelingen for nyligt sat et par af de ældre, og knap så aktive, kajakker til salg i forummet for alle medlemmer og det er opslag som disse, der fremover kan findes på "Køb, salg og bytte" i stedet.

// bestyrelsen