MemberLink er blevet til goMember

4. oktober 2024 18:54 , af Formand Kristian E. Bergen

Nogle har sikker allerede bemærket at der er nyt logo i toppen af intranettet, og at appen ser lidt spøjs ud lige nu, med begge logoer oven i hinanden.

Memberlink, eller goMember skriver selv:

Med det nye navn følger også en række opdateringer. I september lancerer vi en ny og forbedret brugerflade for foreningernes administratorer. Systemet får et moderne design og bliver mere intuitivt at bruge. En af de kommende funktioner bliver også muligheden for, at medlemmer kan logge ind ét sted for at administrere deres data, tilmelde sig aktiviteter, booke faciliteter og forny medlemskaber på tværs af forskellige foreninger.

Hvad kommer det til at betyde?

Den tydeligste ændring bliver i første omgang et nyt ansigt og navn til appen på din smartphone. Appen kommer til at hedde goMember og nye medlemmer, eller dem som endnu ikke har installeret den eller skal hente den til en ny telefon, skal på sigt lede efter ”goMemeber”. Intranettet på den nye goMember kan stadig nås på https://medlem.jyllingesejlklub.dk.

Følg med i nyhedsbrevene, hvor de opdaterede links til at finde apps til download, altid vil kunne findes.

-o-